عکس متحرک از عاقبت گفتن بیا بغلم و لقد تو صورت
نوشته شده توسط : منصوره

عکس متحرک است , بسته به سرعت اینترنتی که دارید  باید تا بارگذاری کامل  صبر کنید…

.

عکس متحرک از عاقبت گفتن بیا بغلم و لقد تو صورت

 





:: موضوعات مرتبط: عکس , ,
:: بازدید از این مطلب : 1227
|
امتیاز مطلب : 54
|
تعداد امتیازدهندگان : 14
|
مجموع امتیاز : 14
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 فروردين 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
کلاه خاکی در تاریخ : 1390/1/20/6 - - گفته است :
سلام
خداییش من هم درد احساس کردم وقتی او بنده خدا کتک خورد!
وبلاگ بانمکی داری
برات آرزوی بهترین هارو دارم
خوشحال میشم به من سر بزنی دوست خوبم

/weblog/file/img/m.jpg
میلاد در تاریخ : 1390/1/18/4 - - گفته است :
سلام برادر
وبلاگ خیلی خوبی داری برات آرزوی موفقیت می کنم دوست خوبم خوشحال شدم به وبلاگ سرگرمی سر زدی من شما رو لینک کردم اگه بنده رو قابل دونستی شما هم منو لینک کنید باز هم به دهکده سرگرمی سر بزن
موفق باشی برادر


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: